  • Data: 2003-10-19 11:08:50
    Temat: Odp: LUKAS???
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No tak dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi:)
    Moj obecny bank to PKO SA(zubr).
    A co mnie denerwuje?
    miesieczna oplata za konto, wzrosla przeciez:(

    Mam tam jakies oszczednosci i nie amm aktualnie pracy wiec kazdy grosz jest
    wazny.
    Posiadam konto VIP i zawsze dzwoniono do mnie co miesiac z pytaniem o lokaty
    i zawsze cos zakladalem a teraz ostatnio przez 4 miesiace nikt nie dzwoni.
    Szukam tez obslugi przez net , niby PKO SA to umozliwia ale trzeba zalozyc
    dodatkowe konto.
    Pozdrawiam i czekam na nastepne porady:)
    Jacek

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290