  • Data: 2002-12-31 17:24:01
    Temat: Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

    Darek R. wrote:
    > Mi nie przyjął 26 PLN. Zresztą tu chodzi o zasadę - raz kupię kefir
    > za 0.80, a raz telewizor za 800 PLN. Jak sklep zobowiązuje się

    mi kiedys gosc odmowil w krakowie w sklepie przyjecia platnosci na kwote ...
    760 zl, bo powiedzial ze za duza prowizje musialby im oddac! (twierdzil ze
    10 albo 30 procent - jajcarz nie? :-)))
    no nic nie kupilam, zatelefonowalam do pekao (bo ich naklejke mial na
    drzwiach) i mieli sie tym zajac, a do tego sklepik stracil klienta
    dodam ze to byl sklep ze sprzetem audio na kalwaryjskiej w krakowie a
    chcialam kupic kabelek sygnalowy

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf