  • Data: 2003-08-12 16:19:17
    Temat: Re: Nordea vs LG
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bhacuf$fc$1@topaz.icpnet.pl...
    > bha9kn$kra$...@f...man.torun.pl,

    > Chyba nie - mam 0.00 juz ponad tydzien.

    Hmmm, dziwne. Ja wyslalem wypowiedzenie 30.07, 1.08 zrobilem przelew
    pozostawiajac na koncie 0,00, a 6 albo 7.08 zablokowali dostep. Teraz
    pojawia sie komunikat: "Uzytkownik nie zostal uaktywniony. Prosimy o kontakt
    z ... Proby logowania do systemu przed uaktywnieniem moga uzytkownika
    spowodowac blokade dostepu." Moze to kolejna segmentacja :P

    Pozdr. Michal