  • Data: 2003-08-14 13:27:05
    Temat: Re: Nordea vs LG
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja wyslalem poleconym o zamkniecie LGnetu dawnego i narazie cisza. Karta
    dziala, dostep do netu jest, telfonicznie nie sprawdzalem, bo go nie uzywam.

    Rachunku mi nie szkoda, bo go nie uzywalem, jedynie szkoda mi tego dostepu do
    netu, bo mialem podglad do mojego roru w LG Petro i karty MasterCard, a tak to
    bede musial wydawac kase na telefonu na bankolinie do listopada. Mam taka
    nadzieje, ze mi Masterard nie zamienia na Visa Classic w listopadzie.

    Pozdrawiam - kubakj || k...@p...onet.pl || usun SPAM z adresu email
    Realizuje platnosci PayPal - szybko, tanio i bezpiecznie.