  • 1. Data: 2003-08-11 18:06:54
    Temat: Nordea vs LG
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Nordea uniemożliwia dostęp
    do LG czy to jest elementem
    ich strategii odpychania od siebie
    klientów .
    Bogdan

  • 2. Data: 2003-08-11 19:43:10
    Temat: Re: Nordea vs LG
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Bogdan" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bh8m0d$kjj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nordea uniemożliwia dostęp
    > do LG czy to jest elementem
    > ich strategii odpychania od siebie
    > klientów .

    Po prostu nie chca zeby za duzo klientow sciagnelo sobie formularz
    dyspozycji zamkniecia konta ;)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-08-11 19:58:42
    Od: "korea" <k...@w...pl>

> [...]
    >dyspozycji zamkniecia konta ;)
    >
    >A ja myślę, że poprostu dobra praktyka bankowa. Ciekawe co byś pisał, gdyby
    od razu, po przejęciu LG zabrali Ci dostęp do starego systemu? Myślcie
    logicznie!!! Masz dostęp do LGnetu do czasu przejścia na SOLO, w listopadzie,
    zgodnie z ich pismem.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-08-11 20:19:15
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "korea" <k...@w...pl> wrote in message news:03081121584232@polnews.pl...
> [...]
    > od razu, po przejęciu LG zabrali Ci dostęp do starego systemu? Myślcie
    > logicznie!!! Masz dostęp do LGnetu do czasu przejścia na SOLO, w

    Mam dostep albo go nie mam, bo w tej chwili od paru godzin bezskutecznie
    probuje sie dostac do swojego konta. A chcialem sie zalogowac zeby sciagnac

  • 5. Data: 2003-08-11 20:32:28
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Piotr \Kazimierz\ Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał(a):

    > A chcialem sie zalogowac zeby sciagnac
    > formularz dyspozycji zamkniecia konta.

    A po co Ci ten formularz? Napisz wypowiedzenie umowy wg własnego pomysłu.
    Jedyny wymóg to forma pisemna.
    Skoro mają wziąć za zamknięcie rachunku prowizję, nie zamierzam w
    wypowiedzeniu umowy podawać numeru konta. Podam nr i datę umowy. Niech sobie
    sami poszukają numeru konta, przynajmniej będzie jakieś przełożenie "opłata-
    praca".

  • 6. Data: 2003-08-11 20:33:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bh8tm5$1di3$...@f...acn.pl,
> [...]

    > bezskutecznie probuje sie dostac do swojego konta. A chcialem sie
    > zalogowac zeby sciagnac formularz dyspozycji zamkniecia konta.

    Wyslalem Ci na priv.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-08-12 06:24:04
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Skoro mają wziąć za zamknięcie rachunku prowizję

    Czemuż by mieli pobrać? ;-)

    W związku z wprowadzeniem w dniu 6 sierpnia 2003r. zmian w Tabeli Opłat i
    Prowizji na podstawie §§ 42, 44, 54 "Regulaminu prowadzenia rachunków
    bankowych w Nordea Bank Polska S.a. w ramach bankowości elektronicznej (dla
    klientów byłego LG Petro Bank S.A.)" niniejszym oświadczam, iż odmawiam
    zaakceptowania wyżej wymienionych zmian i proszę o zamknięcie prowadzonego
    na moją rzecz w ramach bankowości elektronicznej LGnet rachunku bankowego:
    <bla bla bla>

    I po zawodach ;-)

    RJCz

  • 8. Data: 2003-08-12 06:44:33
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Bogdan <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nordea uniemożliwia dostęp
    > do LG czy to jest elementem
    > ich strategii odpychania od siebie
    > klientów .

    A u mnie ciekawostka. Złożyłem wypowiedzenie prawie 2 tygodnie temu, a dostęp
    nadal mam.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 9. Data: 2003-08-12 07:20:17
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A u mnie ciekawostka. Złożyłem wypowiedzenie prawie 2 tygodnie temu, a
    dostęp
    > nadal mam.

    U mnie tak samo.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-08-12 08:18:52
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dostęp
    >
    > U mnie tak samo.

    To zalezy co rozumiecie pod pojeciem dostep.
    Ja tez myslalem ze mam, bo moge sie logowac itd. Sprobujcie jednak wykonac
    jakis przelew. Pojawi sie pewnie komunikat, ktory mowi o niemoznosci
    wykonaniu przelewu: przelew zostanie odrzucony.

    Waldek