eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny' › Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
  • Data: 2022-05-17 17:59:22
    Temat: Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-17-maja-2022 o 17:08, J.F pisze:

    > Ale przeciez jest konkurencja.
    > I suweren wybiera tani kredyt o zmiennej stopie

    Serio zrozumiałeś że konkurencja na rynku to wybór między rodzajami
    kredytu przy zmowie cenowej banksterki?

    > Czyli chcesz, aby zamordystystyczny socjalizm zakazal kredytow o
    > zmiennej stopie, czy aby tylko bylo obowiazkowe

    Chcę aby ryzyko zawarcia umowy było równo rozłożone po obu stronach a
    bank miał prawo splajtować.

    To aż takie dziwne?

    > "Minister Zdr^H Finansow ostrzega, ze kredyt o zmiennej stopie moze
    > powodowac bankructwo, eksmisje i wiele innych chorob".

    O tototototooooo ;-)

    Nad logiem banku powinien być napis: UWAŻAJ WCHODZISZ TAM NA WŁASNĄ
    ODPOWIEDZIALNOŚĆ. ;-)

    Bo branie kredytu bez potrzeby jest GORSZE niż alkohol papierosy a nawet
    cocacola '=_