eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny' › Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
  • Data: 2022-05-18 17:46:40
    Temat: Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 May 2022 14:50:25 +0200, _Master_ wrote:

    > Albo rżniesz głupa albo jesteś ułomny ;-)

    Chce konkretow

    > A dla młodzieży napiszę że pierwszy do odstrzału jest urząd pracy

    Nie mowie nie, ale co to ma z kredytami wspolnego ?

    > W tym przypadku nie ma żadnych argumentów za jego istnieniem.

    A to zalezy od punktu leżenia.

    Tylko jeszcze powiedz co z zasiłkami i "bezpłatną" opieką lekarską -
    zlikwidować ?

    > I tu dochodzimy do strasznego zdania:
    > Ewolucja zrobi swoje i pozostaną tylko ci co będą myśleć ;-)

    Ewolucja juz raz swoje zrobila, i wiadomo, ze po kapitalizmie
    przychodzi rewolucja i socjalizm.
    Choc niektorym sie udał socjalizm bez rewolucji :-)

    > Nadzór i zabezpieczenia finansowane z naszych podatków ro pieniądze
    > wyrzucane w błoto.
    > I wtedy będzie można spokojnie krzyczeć "WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY"
    > A teraz kurwa NIE WOLNO bo dyrektywy '=_

    Masz jakies oszczednosci?
    A chcialbys jutro stracic?

    no chyba, zeby tak rownolegle przestac chronic dyrekcje bankow
    przed zemstą tłumu :-)

    > Uważasz że przepisy są potrzebne?

    Jakos tak lepiej sie czuje, jak mam gwarancje bankowe.

    Oczywiscie mozna inaczej - nie miec oszczednosci, zyc na kredyt,
    niech bank sie martwi o gwarancje :-)

    > Oczywiście że do ODSTRZAŁU

    I co - wszyskie podatki do odstrzału ?

    > Dziwię się że ktoś wchodzący na tą grupę nie rozumie jak go uciska
    > skurwysyńskie państwo i ile na tym TRACI ;-)

    J.