eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny' › Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
  • Data: 2022-05-17 17:08:46
    Temat: Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 May 2022 15:49:47 +0200, _Master_ wrote:

    > Gdyby była konkurencja a nie zamordystyczny socjalizm to kredyty ze
    > stałą stopą byłyby normalnością i ta stopa nie musiałaby być WYSOKA.
    >
    > Wina suwerena? OCZYWIŚCIE

    Ale przeciez jest konkurencja.
    I suweren wybiera tani kredyt o zmiennej stopie

    > Ale winne też banki bo lobbują żeby było tak jak było.

    Czyli chcesz, aby zamordystystyczny socjalizm zakazal kredytow o
    zmiennej stopie, czy aby tylko bylo obowiazkowe
    "Minister Zdr^H Finansow ostrzega, ze kredyt o zmiennej stopie moze
    powodowac bankructwo, eksmisje i wiele innych chorob".
    ?

    Ale teraz banki sie wycwanily, i klien oswiadcza, ze zostal
    poinformowany, iz ponosi ryzyko zmiany stopy procentowej
    z potencjalnie nieograniczonym wzrostem :-)

    Nie wiem - dostaje klient jakies symulacje kilku wiborow?
    Jaki najwiekszy obecnie, jaki pol roku temu ?

    J.