  • Data: 2007-09-19 19:28:52
    Temat: Re: Multibank KK za obroty
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 17:08:17 +0200, Mithos napisał(a):

    > Dostalem informacje z Multibanku, iz moge otrzymac KK na podstawie
    > wplywow na swoje konto (w ciagu ostatnich 2 miesiecy wplywy = 0zl) z

    Heh, nie ma to jak stabilne procedury - z żoną od ładnych paru lat mamy
    razem trzy konta i regularne obroty rzędu kilku średnich krajowych na
    najlepszym z nich (i po parę koła na pozostałych), ale moje pytanie o
    kredyt odnawialny czy KK zawsze rozbija się o tomy dokumentów koniecznych
    do przedstawienia bankowi - to zniechęca jak diabli i tylko brak czasu
    (lenistwo) powoduje, że jeszcze jesteśmy w tym banku

    --
    T.