  • Data: 2007-09-20 10:22:18
    Temat: Re: Multibank KK za obroty
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Spokojnie. Ja z kolei nic nie dostałem, a obroty mam (chyba) całkiem
    > przyzwoite.

    Generalnie to chyba zależy trochę losowo. Ja jak jeszcze studiowałem i na
    koncie Multi miałem przyzerowe obroty dostałem od nich propozycję o kredyt
    odnawialny. Niski bo niski, ale wtedy się przydawał.

    Teraz niedawno, aby zwiększyć sobie limit, to już musiałem sam zainicjować
    procedurę, ale żadnych zaświadczeń przynosić nie musiałem -- wystarczyła
    historia konta.

    --
    Wojciech Bancer