  • Data: 2007-09-20 17:52:50
    Temat: Re: Multibank KK za obroty
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik napisał(a):
    > Ja również mam sensowne obroty, ale nigdy przenigdy Multibank niczego mi
    > sam nie zaproponował, a o każdy produkt kredytowy musiałem walczyć i
    > przynosić w trzech ratach 130 różnych papierów. A i tak kredytu
    > odnawialnego nie dostałem, bo dwukrotnie zgubili ksero PITa i trzeci raz
    > już nie przyniosłem. :)

    Ja mialem tak samo. Zreszta konto mialem juz zamykac. Od 2 miesiecy nic
    tam nie wplywa (gdyby wplywalo to moze dostalbym cos wiecej ?),
    pozamykalem rachunki walutowe, fundusze, KK tez juz powinna byc
    zamknieta ale ktos mi zrobil fraud i poki co "wisi" tylko jako
    zastrzezona. Az tu nagle i niespodziewanie przedstawili mi ciekawa
    propozycje :)

    --
    Mithos