  • Data: 2019-03-12 13:20:33
    Temat: Re: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-03-12 o 11:32, J.F. pisze:

    >Zapewne niewiele mógłbym zrobić, jednak przy takim scenariuszu (BFG)
    >poległo by zaufanie do wszystkich banków - i tu pytanie czy ich na to
    >stać ;)

    I co - kupisz dolary i bedziesz pod bielizna trzymal ?
    Czy sztabki zlota ?

    Stac ich - jeszcze z 10 lat sie beda chwalic, jakie to wazne wybrac
    solidny bank :-)
    A ze sie przy okazji uwolnia od skladki na BFG, to tylko dla nich
    lepiej :-)

    Pytanie raczej co na to rzad ... powie, ze nas to g* obchodzi, czy
    wspomoze z NBP
    (a prezes teoretycznie niezalezny od rzadu).

    Mysle, ze wspomoze, przy okazji cos tam moze jeszcze dla siebie ukreci
    ... i przyjdzie przeprosic Chrzanowskiego, bo dobrze chcial - umiescic
    swojego czlowieka w zarzadzie, ktory by pilnowal :-)
    I w dodatku wcale za niewygorowana pensje :-)

    J.