  • Data: 2019-03-12 21:00:30
    Temat: Re: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    >Mam świadomość BFG, ale namawiano mnie w Idei na podejrzane produkty
    >dużo wcześniej niż wybuchła afera z Getbackiem. Nie dałem się. Kto mi
    >jednak gwarantuje, że następnym razem, gdy powiem "nie" oni nie
    >usłyszą "tak"?

    >24 grudnia złożyłem wypowiedzenie. Konto wraz z dostępem internetowym
    >miało zostać zamknięte - według pracownika. Oczywiście nieprawda.
    >Konto zamknięto, dostęp został. Tak mniej więcej po 3 wiadomościach
    >ignorowanych (przez pocztę wewnętrzną) i kolejnej na email udało się
    >ustalić na początku lutego, że pracownik wprowadził mnie w błąd i
> [...]

    Nie narzekaj, Lukas ... a chyba juz C-A, to mi rok konto zamykal.
    Nie poganialem, traktowalem jako ciekawostke.

    Santander karte kredytowa zamknal w miare sprawnie, ale:
    -dostaje pismo papierowe, ze trzeba uregulowac naleznosc do dnia X
    -dostaje info elektroniczne, ze trzeba uregulowac naleznosc do dnia Y
    -a w ogole naleznosc zawsze sam sobie sciagal ... w dniu Z

    Niby tylko pare dni roznicy ... a niesmak pozostaje :-)

    J.