  • Data: 2019-03-12 19:41:37
    Temat: Re: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Od: Szymon <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-11 o 22:25, Waldek pisze:

    > Skoro masz urazę ...
    > Mnie nie przeszkadza, do limitu BFG ... baaardzo daleko ;)

    Mam świadomość BFG, ale namawiano mnie w Idei na podejrzane produkty
    dużo wcześniej niż wybuchła afera z Getbackiem. Nie dałem się. Kto mi
    jednak gwarantuje, że następnym razem, gdy powiem "nie" oni nie usłyszą
    "tak"?

    24 grudnia złożyłem wypowiedzenie. Konto wraz z dostępem internetowym
    miało zostać zamknięte - według pracownika. Oczywiście nieprawda. Konto
    zamknięto, dostęp został. Tak mniej więcej po 3 wiadomościach
    ignorowanych (przez pocztę wewnętrzną) i kolejnej na email udało się
    ustalić na początku lutego, że pracownik wprowadził mnie w błąd i dostęp
    muszę osobno wypowiedzieć. No OK - wypowiedziałem 11 lutego. Do dziś (12
    marca) nadal działa... Miał działać miesiąc - pewnie znowu
    prawie-prawda. Poczekam jeszcze kilka dni i znowu będę do nich pisał. W
    każdym razie tak dziadowej obsługi jeszcze nie spotkałem. W świetle
    aresztowań w zarządzie i dziwnych zachowań właściciela, o których
    donoszą media - wolę umyć ręce niż czekać na BFG.

    --
    Pozdrawiam