  • Data: 2023-03-14 14:18:39
    Temat: Re: Milek cos kombinuje ...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 13 marca 2023 o 23:41:11 UTC+1 Mac Ka napisał(a):
> [...]
    rozliczane w EUR, a EUR na PLN wg kursu banku - 3-3,5%.
    > Trzeba rozdzielić karty debetowe od kredytowych. Nie wiem od kiedy został włączony
    pakiet walutowy, ale na w historii widze, że pierwszą transakcję walutową na karcie
    kredytowej mam z września, przed udostępnieniem pakietu walutowego nie korzystałem z
    tej karty zagranicą.

    Hmm, to co, kredytowe już wcześniej miały rozliczanie w PLN i brak prowizji?