eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
  • Data: 2021-08-08 19:34:06
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, August 8, 2021 at 7:13:27 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
    > No tak, trzeba wniosek. Nie wiem czemu, citi i santander dały bez pytania - może
    dlatego, że w mbąku każdy klient ma inny kurs?
    > Ale "zintegrowany" jest tak jak w citi.

    Serio każdy ma inny kurs? Ciekawe czy mKantor dla Aquarius ma jakieś lepsze kursy.
    Sprawdzę to jutro.

    > W citi "zwykły" przelew wewnętrzny pójdzie po kursie banku, a po kursie kantorowym
    tylko "wymiana" w sekcji kantor.
    > OIDP masz citi gold, więc może stąd to mylne wrażenie, klienci citi gold od zawsze
    mieli inne (i to naprawdę niezłe) kursy niż plebs.

    Sprawdziłem przed chwilą i przelew wewnętrzny pomiędzy rachunkami w Citi np EUR na
    PLN bank zaproponował kurs taki jak w Citi Kantor. Oczywiście w dniu dzisiejszym to
    sprawdzenie nie jest w żaden sposób miarodajne, dlatego napisałem że sprawdzę jutro.