  • Data: 2004-04-13 17:04:47
    Temat: Re: Lukas
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > ALE W KAŻDEJ CHWILI MOŻESZ PODJĄĆ 10000 I NIE SPŁACAĆ CAŁOŚCI, CZYLI
    > TWOJE ZADŁUŻENIE MOŻE GWAŁTOWNIE WZROSNĄĆ.

    Alez naturalnie, naturalnie. Tak samo kazdy zatrudniony moze za miesiac
    wyleciec z pracy itd.
    Moglbym tez nie miec w ogole lokat, wziac limit kredytowy na maksa (a sporo by
    to bylo, co wychodzilo z systemu) - i tez przestac splacac. Wszystko mozna.
    Zapewne sugerujesz, ze fakt posiadania lokat POGARSZA moja wiarygodnosc dla
    banku?
    Problem w czym innym: chodzilo tylko o podkreslenie, ze bank ma na tej
    podstawie lepsze wyobrazenie o stanie moich finansow.

    > ZŁÓŻ WNIOSEK PRZEZ INTERNET A DOKUMENTY WYŚLIJ POCZTĄ+SKAN DOWODU

    Ani mi sie sni. Moge dostac kazda inna karte (no, pewnie nie Cignia ;-) i mam
    ich gleboko...

    > TO, ŻE DOBRZE ZARABIASZ NIE OZNACZA AUTOMATYCZNIE ŻE JESTEŚ DOBRYM KLIENTEM.
    > BARDZO CZĘSTO LUDZIE O WYSOKICH DOCHODACH SĄ NADMIERNIE ZADŁUŻENI itp.

    Bla, bla, bla. Oczywiscie. Przeciez cala ocena zdolnosci kredytowej opiera sie
    na statystykach. Skadinad to "nadmierne zadluzenie" malo prawdopodobne w
    swietle przytoczonych faktow. Tak dla ciekawosci: nie mam zadnego - nie
    potrzebuje.

    I nadal nie wytlumaczyles mi, co ma do tego swiadectwo pracy sprzed roku.