  • Data: 2004-04-13 20:23:19
    Temat: Re: Lukas
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ja rowniez dostalem VC bez problemow, a dla MC musialem dostarczac
    > zaswiadczenie oraz limit kredytowy przy tych samych danych byl inny.
    > Konsultant w oddziale powiedzial mi, ze te roznice wynikaja z tego, ze takie
    > dodatkowe wymagania postawil partner tej karty: Onet.

    Eee tam, ściema! :-)
    Albo kredyty zaczęły im gorszej performować i regulacje zaostrzyli, albo - co
    najbardziej prawdopodobne - żabole swoje porządki zaczęli wprowadzać. ten typ
    tak ma - wiem, bo miałem do czynienia. Będą jeszcze ci z Credit Agricole coś
    ode mnie chcieli...!
    Co nijak nie zmienia sytuacji: dowiadywałem się konkretnie o warunki dla MC, a
    sytuacja jest debilna.