  • Data: 2010-11-25 18:30:17
    Temat: Re: KK REAL, PB i zapisy egzekucyjne
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z mojego doświadczenia: nie miałem ich karty (nie zdecydowałem się na
    > zawarcie umowy, jak zobaczyłem na niej limit 3x mniejszy niż
    > zaproponowali na etapie przyjmowania wniosku), ale nie przeszkodziło
    > im to wpisać umowy do BIK.

    a ja miałem, poszedłem pogadać i okazało się, że dadzą mi kk z limitem
    1000 zł, a ja chciałem 500 zł...nie dało się tego zmienić, bo system dał
    1000 zł i już, jak chciałem sobie odpuścić to kolo w punkcie kazał mi
    napisać rezygnację tylko, że ja...........żadnej umowy nie podpisałem
    więc z czego miałem zrezygnować?!

    kolo się strasznie zdenerwował, że będzie miał problemy, wziąłem więc
    kartę z limitem 1000 zł i bon na 20 zł, wykonałem 1 transakcję spłaciłem
    kartę i wypowiedziałem umowę i zamknąłem rachunek, NIGDY WIĘCEJ!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS