  • Data: 2010-11-24 08:28:54
    Temat: Re: KK REAL, PB i zapisy egzekucyjne
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Nov 2010 18:28:26 +0100, Bogusław Faja <z...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    ygma+problem&&as_ugroup=pl.biznes.banki

    >E, ludzie często chwalą się tylko negatywnymi opiniami. Wziąłem u nich
    >kredyt - w archiwum leżą foty umowy - mam nadzieję, że będzie dobrze :-)
    >
    >Proszę nie siać paniki.

    Jaka panika? Po prostu IMHO dla karty z limitem 1000 zł, BTE na
    120.000 ie warto z nimi mieć do czynienia.

    Z mojego doświadczenia: nie miałem ich karty (nie zdecydowałem się na
    zawarcie umowy, jak zobaczyłem na niej limit 3x mniejszy niż
    zaproponowali na etapie przyjmowania wniosku), ale nie przeszkodziło
    im to wpisać umowy do BIK.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski