    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 9 Aug 2020 01:48:54 -0700 (PDT)
    Subject: Re: KK City Simplicity
    From: mmk <m...@g...com>

    sobota, 8 sierpnia 2020 o 22:30:47 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > No to twardy być musiałeś, ja próbowałem na zamknięcie platyny stówkę wyłudzić, ale
    bałem się, że naprawdę mi ją zamkną, więc jak zadzwonili to odwołałem
    wypowiedzenie... ;>
    > A jak często robisz te akcje?
    > Jak żona zamykała simplicity to najpierw zaproponowali stówkę - wypłata po 3
    miesiącach - ale jak od razu po wypłacie złoźyła kolejne wypowiedzenie, to dali się
    naciągnąć już tylko na 50zł - zaś po kolejnych 3 miesiącach dalszych propozycji nie
    było.
    > Pytam, bo może da się jeszcze podoić mc-moto-bp - póki co telefon i stówka, a karta
    darmowa, więc można poczekać, a na kolejne promo przez dłuższy czas pewnie nie ma co
    liczyć.

    Do tej pory (6-krotnie) proponowali moneyback za transakcje za okres ok. 4 miesięcy.
    W tym ostatnim przypadku - transakcje do końca listopada, wypłata ma być najpóźniej
    15 grudnia. Oczywiście to nie są jakieś kokosy, ale ja naprawdę ich kart już nie
    potrzebuję, wiec jak kolejny raz już mnie nie będą zatrzymywać, to płakać nie będę
    ;-)

    Ale przyznaję, że zupełnie rozumiem ich polityki. Zwłaszcza, że mam dwie ich karty, a
    każdą z nich wydaję tylko 1000 zł na te 4 miesiące (żeby 10% dało stówkę). Oczywiście
    spłata całości zadłużenia w grace period.