  • Data: 2020-08-09 10:53:58
    Temat: Re: KK City Simplicity
    Od: mmk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 00:56:29 UTC+2 J.F. napisał(a):
    > A placisz im jakies odsetki ?
    > bo stowka to drobiazg, ale te 10% ... albo im strasznie na KK zalezy,
    > albo bardzo Cie lubia :-)
    >
    > J.

    Odsetek im żadnych nie płacę. To oni mi od dłuższego czasu płacą 10% ;-)

    Myślę, że pracownicy działu utrzymania klienta chyba mają jakąś premię od każdego
    zatrzymanego klienta. Więc stąd takie działanie - w mojej ocenie z punktu widzenia
    banku bezsensowne (w moim przypadku). Liczę się oczywiście z tym, że ta zabawa kiedyś
    się skończy, ale naprawdę ich kart nie potrzebuję.