  • Data: 2020-08-11 07:04:09
    Temat: Re: KK City Simplicity
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 9 Aug 2020 01:48:54 -0700 (PDT), mmk napisał(a):
> [...]
    miesiącach - ale jak od razu po wypłacie złoźyła kolejne wypowiedzenie, to dali się
    naciągnąć już tylko na 50zł - zaś po kolejnych 3 miesiącach dalszych propozycji nie
    było.
    karta darmowa, więc można poczekać, a na kolejne promo przez dłuższy czas pewnie nie
    ma co liczyć.

    > Do tej pory (6-krotnie) proponowali moneyback za transakcje za okres
    > ok. 4 miesięcy. W tym ostatnim przypadku - transakcje do końca
    > listopada, wypłata ma być najpóźniej 15 grudnia. Oczywiście to nie
    > są jakieś kokosy, ale ja naprawdę ich kart już nie potrzebuję, wiec
    > jak kolejny raz już mnie nie będą zatrzymywać, to płakać nie będę
    > ;-)
    >
    > Ale przyznaję, że zupełnie rozumiem ich polityki. Zwłaszcza, że mam
    > dwie ich karty, a każdą z nich wydaję tylko 1000 zł na te 4
    > miesiące (żeby 10% dało stówkę). Oczywiście spłata całości
> [...]

    Czyli to jest "10%, nie wiecej niz 100zl" ?
    No, to sa pieniadze, ktore bank moze doplacic.

    Ale tak co pol roku ? Jakis kiepski system maja, albo Ty masz dobry
    status :-)

    J.