  • Data: 2020-08-08 22:30:45
    Temat: Re: KK City Simplicity
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 8 sierpnia 2020 17:35:59 UTC+2 użytkownik mmk napisał:
> [...]
    zł, za rezygnację z zamknięcia Citi Simplicity. Nie zdziwiłem się, bo... to już piąta
    próba zamknięcia KK Citi Banku. Mam dwie karty, Simplicity i Platinum, i już od
    dłuższego czasu próbuję obie zamknąć. No, ale skoro wciskają mi wciąż pieniądze,
    żebym tego nie robił, to czemu nie brać. 400 zł już dali, kolejna stówka w drodze.

    > I kolejna stówka w drodze, tym razem za rezygnację z zamknięcia Citi Platinum.
    Warunki moneybacku takie same jak dotąd - 10%, maks. 100 zł.

    No to twardy być musiałeś, ja próbowałem na zamknięcie platyny stówkę wyłudzić, ale
    bałem się, że naprawdę mi ją zamkną, więc jak zadzwonili to odwołałem
    wypowiedzenie... ;>

    A jak często robisz te akcje?
    Jak żona zamykała simplicity to najpierw zaproponowali stówkę - wypłata po 3
    miesiącach - ale jak od razu po wypłacie złoźyła kolejne wypowiedzenie, to dali się
    naciągnąć już tylko na 50zł - zaś po kolejnych 3 miesiącach dalszych propozycji nie
    było.
    Pytam, bo może da się jeszcze podoić mc-moto-bp - póki co telefon i stówka, a karta
    darmowa, więc można poczekać, a na kolejne promo przez dłuższy czas pewnie nie ma co
    liczyć.