eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Jedyna na swiecie trafna prognoza eur/usd sprzed roku napisana przez Jacka golfmaster@poczta.onet.pl › Re: Jedyna na swiecie trafna prognoza eur/usd sprzed roku napisana przez Jacka golfmaster@poczta.onet.pl
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jedyna na swiecie trafna prognoza eur/usd sprzed roku napisana przez
    Jacka g...@p...onet.pl
    Date: Fri, 03 Jan 2003 23:16:34 +0100

    Adam P?aszczyca wrote:

    > JAcusiu, piszesz do siebie, ?

    Nie, do Jacusia Maliszewskiego, ktory wsparl sie chamskim atakiem
    vipera , rzekomym ratunkiem przed upadkiem

    > Czyli by?a w 100% nietrafna.

    Byla trafna w 99,9999999%, czyli w 200% , bo wprawdzala sie przez caly
    rok, za kazdym razem..

    > Zakazuj sobie samemu,
    tobie tez zakazuje trollu zasmiecajacy usenet.

    Moja prognoza walutowa sprzed roku na kurs euro/usd
    byla jedyna ogloszona publicznie w kraju i za granica,
    ktora sie zweryfikowala i sprawdzila w 99,99%.

    Kto gral wedlug niej zarobil mnostwo szmalu.
    Teoria Nominalizmow jest obecnie jedyna znana na swiecie teoria,\ktora
    tlumaczy swiatowa zjawiska gospodarcze, finanse,
    zjawiska gieldowe,
    gdyz z niej wynika Teoria Syndromu 0,99 i liczby cyklow zyc dla spolek
    gieldowych w cyklach bessa/hossa.

    Niestety spolki gieldowe dotkniete Syndromem 0,99 xczyli te ktorych kurs
    zbliza sie do ceny 1,00 zl popadaja w petle utraty wartosci podobnej do
    wpadniecia w czarna dziure i jedynie nieliczna stac na wydostanie sie na
    powierzchnie.

    Z tego powodu, na Wall Street spolki ogarniete Syndromem 0,99 sa
    automatycznie eliminowane z rynku, gdyz jak pokazuje doswiadczenie, nie
    potrafia sie same juz podniesc finansowo.

    Ostatnio, smutnym przykladem dobrej spolki ogarnietej Syndromem 0,99
    jest Szeptel, ktory popada w coraz wieksza otchlan czarnej dziury
    finansowej.

    Niestety sprawdzalnosc tej teorii jest smutna dla spolek ogarnietych
    Syndromem 0,99.

    Jacek

    --
    Intellectual Human Cloning Institute (IHCI)
    incorporating Human Self(EGO) Gen(SM),