  • 1. Data: 2003-01-03 21:19:02
    Temat: Re: Jedyna na swiecie trafna prognoza eur/usd sprzed roku napisana przez Jacka g...@p...onet.pl
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Jacusiu sklamales i teraz wszystkich przepros, ze oszustwem usilowales
    zajac moje miejsce, na ktore nie zaslugujesz.

    Jestem jedynym w Polsce i Europie analitykiem rynkow finansowych roku
    2002,
    ktory trafnie przewidzial roczna zmiane kursu Euro do dolara,
    przewidzial trwale oslabianie sie kursu dolara i dla bankow ta prognoza
    byla warta miliony dolarow, ktore zarobily ja stosujac w praktyce.

    Na grupie szachy tez cos probowales, ale zostales przegoniony za
    trollowac.
    Cienki jestes bolek, jak musisz sie uciekac do klamstwa, zeby zdobywac
    pozycje.

    Poniewaz przyznales, ze bylem jedyna i pierwsza osoba, ktora ponad rok
    temu trafnie prognozowala kurs euro i prognoza sprawdzila sie w 200%,
    zatem koncze temat
    i nie zycze sobie i zakazuje, abys kiedykolwiek odpowiadal na moje
    posty.
    Zero kontaktu.

  • 2. Data: 2003-01-03 22:02:08
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    In pl.biznes.banki Jacek <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Jacusiu sklamales i teraz wszystkich przepros, ze oszustwem usilowales
    > zajac moje miejsce, na ktore nie zaslugujesz.

    JAcusiu, piszesz do siebie, Expierdzący?

    > Poniewaz przyznales, ze bylem jedyna i pierwsza osoba, ktora ponad rok
    > temu trafnie prognozowala kurs euro i prognoza sprawdzila sie w 200%,
    Czyli była o 100% nietrafna.

    > i nie zycze sobie i zakazuje, abys kiedykolwiek odpowiadal na moje
    > posty.
    > Zero kontaktu.
    Zakazuj sobie samemu, Expierdzący z bydłem.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-01-03 22:16:34
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Adam P?aszczyca wrote:

    > JAcusiu, piszesz do siebie, ?

    Nie, do Jacusia Maliszewskiego, ktory wsparl sie chamskim atakiem
    vipera , rzekomym ratunkiem przed upadkiem

    > Czyli by?a w 100% nietrafna.

    Byla trafna w 99,9999999%, czyli w 200% , bo wprawdzala sie przez caly
    rok, za kazdym razem..

    > Zakazuj sobie samemu,
    tobie tez zakazuje trollu zasmiecajacy usenet.

    Moja prognoza walutowa sprzed roku na kurs euro/usd
    byla jedyna ogloszona publicznie w kraju i za granica,
    ktora sie zweryfikowala i sprawdzila w 99,99%.

    Kto gral wedlug niej zarobil mnostwo szmalu.
    Teoria Nominalizmow jest obecnie jedyna znana na swiecie teoria,\ktora
    tlumaczy swiatowa zjawiska gospodarcze, finanse,
    zjawiska gieldowe,
    gdyz z niej wynika Teoria Syndromu 0,99 i liczby cyklow zyc dla spolek
    gieldowych w cyklach bessa/hossa.

    Niestety spolki gieldowe dotkniete Syndromem 0,99 xczyli te ktorych kurs
    zbliza sie do ceny 1,00 zl popadaja w petle utraty wartosci podobnej do
    wpadniecia w czarna dziure i jedynie nieliczna stac na wydostanie sie na
    powierzchnie.

    Z tego powodu, na Wall Street spolki ogarniete Syndromem 0,99 sa
    automatycznie eliminowane z rynku, gdyz jak pokazuje doswiadczenie, nie
    potrafia sie same juz podniesc finansowo.

    Ostatnio, smutnym przykladem dobrej spolki ogarnietej Syndromem 0,99
    jest Szeptel, ktory popada w coraz wieksza otchlan czarnej dziury
    finansowej.

    Niestety sprawdzalnosc tej teorii jest smutna dla spolek ogarnietych
    Syndromem 0,99.

    Jacek

  • 4. Data: 2003-01-04 03:54:15
    Od: Jakub Klawiter <j...@p...fm>

    Jakiś czas temu: 03-01-03 22:19 w przypływie natchnienia, Jacek

    ROTFL

    --
    I to by bylo na tyle ... a na przodzie to jeszcze troche by bylo ...
    ... ale bylo, nie bylo konczyc trzeba ... Pozdrowka!

  • 5. Data: 2003-01-04 11:09:15
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    .
    > Zakazuj sobie samemu, Expierdzący z bydłem.

    ?????ROTFL????

    http://www.republika.pl/ekspierd/oponenci.htm
    Przykłady odpowiedzi pełnych szacunku :

    Szanowny expercie vel Jacku vel Dariuszu vel teletekście vel koperacjo vel pastorze
    vel fiucie.

    Drogi genialny wynlazaco Self(Ego) oraz holograficznego golfa 4D i rozwiązywania
    problemów NP w czasie liniowym.

    ...szanowny jacku "expercie" nieskończonego debilizmu fomacie...

    Szanowny expercie. Niektorym jednak myslenie przychodzi latwiej niz Tobie.

    Szanowny Expercie, Twoja ksywka jest troche nie na miejscu, bo w swietle inzynierii
    srodowiska piszesz straszne bzdury.

    A ty, szanowny Expercie, nie wypowiadaj się na tematy, o których nie masz zielonego
    pojęcia. To twój największy problem.

  • 6. Data: 2003-01-04 13:04:14
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Jakub Klawiter wrote:

    > Jakiś czas temu: 03-01-03 22:19 w przypływie natchnienia, Jacek
    > ROTFL

    Jedni wzruszają ramionami lub robią "ROTFL", inni liczą zarobione
    pieniążki.
    Na szczęście nie zaiczam się do tych pierwszych :-)