    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak działa kredyt na KK? :)
    Date: Thu, 23 Jul 2020 10:44:08 +0200

    W dniu 2020-07-22 o 00:33, r...@k...pl pisze:
    > Bo nigdy nie korzystałem :)
    >
    > A oprocentowanie 2%, więc trzeba by dać zarobić bankowi choć raz.
    >
    > Jeżeli spłacę np. tylko minimalną kwotę, to ile będę miał do spłaty w przyszłym
    > miesiącu (i następnych)?
    >
    > KK Getinu o ile to ma znaczenie.

    Istotne jest to, że od wszystkich transakcji z ostatniego wyciągu (i
    kolejnych) zapłacisz te 2% odsetek (nie od dnia w którym nie spłaciłeś
    tylko od dnia każdej z transakcji).
    Jakoś to doliczą do następnego wyciągu (nie widziałem na żywo, bo nigdy
    nie skorzystałem).

    Spotkałem też kiedyś tak napisany regulamin KK (to był Kredyt Bank), że
    jak się nie spłaci wyciągu w całości to odsetki się naliczą z tego i z
    poprzedniego wyciągu. Potwierdziła to pracownica banku (powiedziała, że
    jestem chyba pierwszym, który się tego doczytał).

    Problemem według mnie może być jak się kiedyś będziesz chciał wycofać z
    tego kredytu. Kolejność zaliczania wpłat jest chyba (czytałem to z 10
    lat temu) tak ustawiona, że aby przestać płacić odsetki to trzeba całą
    kartę spłacić do zera (czyli nie ostatni wyciąg, ale też bieżące
    transakcje). Ale nie jestem tego pewien - wczytaj się w regulamin, a
    może ktoś inny kto 'wie na pewno' napisze jak jest.

    Też zwróciłem na to uwagę - oprocentowanie niższe niż płacę za KH, a tam
    mam bezkosztową możliwość nadpłacenia....
    P.G.