  • Data: 2020-07-23 19:29:57
    Temat: Re: Jak działa kredyt na KK? :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    >Jeśli chodzi o wpis do BIK, to nie trzeba rezygnować z grace periodu.
    >Albo bank wpisuje kartę (chyba każdy), albo nie (nie wiem czy się
    >taki
    >uchował) to czy tego kredytu używasz czy nie, to już nie jest takie
    >ważne.

    Dokladnie - jest wpisana, i to wartoscia limitu, a nie zadluzenia.

    A czy podnosi zdolnosc ... moze Robert sie wypowie.
    Niby jak bank czlowiekowi zaufal, to powinno dobrze swiadczyc,
    szczegolnie jak brak informacji ze nie splaca.
    Ale jak tych kart ma za duzo ?

    A na pewno banki odliczaja te limity od zdolnosci ...

    J.