  • Data: 2020-07-23 19:35:11
    Temat: Re: Jak działa kredyt na KK? :)
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2020 o 18:59, Kamil Jońca pisze:

    > Jeśli chodzi o wpis do BIK, to nie trzeba rezygnować z grace periodu.
    > Albo bank wpisuje kartę (chyba każdy), albo nie (nie wiem czy się taki
    > uchował) to czy tego kredytu używasz czy nie, to już nie jest takie
    > ważne.
    >
    > KJ

    każdy bank wpisuje i nawet większość (wszystkie?) firmy pożyczkowe

    poza tym w BIK było widać czy z KK/limitu w ror korzystasz
    dobrze to robić (po 6 m-ach naliczają się dobre punkty)
    i nie ma znaczenia jaka to kwota, liczy się sam fakt korzystania i
    spłacania zgodnie z umową z bankiem

    --
    pozdrawiam
    Roberts