  • Data: 2021-05-04 21:03:26
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > No i co z tego, ze zarabiasz w PLN, jak mozesz prace stracic?

    [...]

    Szukasz na siłę.
    Wszystko co napisałeś to oczywiście jest możkiwe, ale statystycznie
    mniej prawdopodobne.

    > Rownie dobrze moglo sie okazac, ze kryzysu nie ma, frank nadal

    Nie, nie mogło.
    To się jeszcze nie zdarzyło w światowej historii kapitalizmu.
    Choć oczywiście durniów wierzących że "teraz będzie inaczej" jest
    zawsze na pęczki.

    > leciutko tanieje, mieszkania niebotycznie drozeja, w 2012 juz Cie nie
    > stac ... i na wynajem tez Cie nie stac.

    Ale mówimy o statystyce.
    Statystyka była na moją korzyść, bo w 2007 była ewidentna, WIDOCZNA DLA
    WSZYSTKICH bańka.

    > A jakas madra glowa dodatkowo zablokowala kredyty walutowe, bo to
    > niebezpieczne :-)

    I właśnie dlatego w tamtych czasach najem był sensowniejszą i
    bezpieczniejszą opcją. Trzeba było poczekać aż się rynek ochłodzi.

    > A co tu liczyc - za duzo niewiadomych.

    Absulutnie nie.

    > Za to wiadomo, ze jak kredyt splacisz, to bedzie twoje, a w
    > wynajmowanym ... podwyzka bedzie na emeryturze.

    Widać głupia ta zachodnia europa że wynajmem stoi.

    > No chyba ze liczysz na to, ze PiS zbuduje te mieszkania na wynajem,
    > i czynsze beda niskie :-P

    Nie, należy być cierpliwym i wstrzelić się w dobre miejsce w cyklu,
    kiedy pesymizm na rynku jest spory, a nie kiedy wszyscy mowią
    "UUUURRRAAAA TYLKO BĘDZIE ROSŁO!!!!!!jedenjedenjedenoneoneone,
    a kto nie wziął przegrał życie."

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com