    From: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Felieton
    Date: Mon, 26 Jan 2009 22:43:10 +0100
    <3...@4...com>

    > A kto mówi o dyskutowaniu? Po prostu uzasadnij tę oczywistość. Skoro
    > to oczywiste, to powinno być bardzo łatwe.

    Dobrze niech jaescze raz opowiem o rzeczach oczywistych, niech ci będzie, bo
    widze że nie dasz mi spokoju....

    Ale od razu uprzedzę cię że będize to uzasadnienie "z perspektywy"
    30-parolatka, który z paru likwidowanych zakładach już pracował, i w ten czy
    inny sposób bywał nawet z nich zwalniany.Powiem więcej, wiedz o tym więc że
    tak gdzieś od 1990 roku do gdzieś tak 2005 wszystkie zakłady w na terenie
    mojego rodzinnego miasta w kórych miałem okazję "pracować" (tudzież odbywac
    praktyki) zostawały zlikwidowane, tudzież poprzez stan upadłości zostały
    zlicytowane przez syndyka upadłościowego.

    Tak więc mówie ci drogi Maćku (oboje wiemy doskonale że starasz się mnie tu
    naciągnąć na idiotyczną niepotrzebną wymianę zdań -co mam ci wyjątkowo za
    złe), że nie jest tak łatwo znależć kupca np. na kombajn górniczy z
    likwidowanej kopalni, tudzież maszynę do obróbki szlifierskiej szkła,
    tudzież maszynę do garbowania skór, tudzież maszynę do produkcji formowani
    kabli (które warte są od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy nawet
    milionów złotych) w rozsądnej rynkowej cenie, bo po prostu może się tak
    okazać że NIKT aktualnie w chwili licytacji po prostu może nie mieć takiej
    kasy. (Rozsądnie sprzedać jedna maszynę jeszcze by się dało, ale co dopiero
    sprzedać cały zakład.... oto jest sztuka.)

    Stąd też drogi Maćku ta obowiązkowa cena minimalna ....

    P.S. Taka moja osobista dygresja:

    Nie dość że jesteś wyjątkowo nieciekawym zawodnikiem, to wiedz o tym jeszcze
    na jesteś na dodatek wyjątkowo męczącym.

    Dr.Endriu