  • Data: 2009-01-27 01:42:59
    Temat: Re: Felieton
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    SlawcioD wrote:

    > bilingi moga byc trzymane w czystym txt;) wez sobie skompresuj 1gb
    > text'u;)
    >
    > w danym kraju a i owszem ale dlaczego Niemcy nie mogli by
    > podsluchiwac Polakow i na odwrot.;)
    >
    > moze to i glupoty, ale skad ta Twoja pewnosc ze taki system nie
    > istnieje?
    >
    > Pozdrawiam SlawcioD
    Zapewne wybrane numery na oficjalnym podsluchu- tak ale nie calosc sieci
    bo to nie tylko
    paranoja ale i rzezc technicznie niemozliwa do wykonania.

    W Wlk Brytanii ujawniono sposob w jaki zostal zlapany somalijski
    terrorysta, jeden
    z niedoszlych zamachowcow na m. Londyn. Facet spierdolil az do Italii,
    mial ze soba komorke
    i przez nia gadal jak najety. Metoda triangulacji, znana nam juz z
    filmow wojennych dzieki chlopcom
    Adolfa Hitlera, nasz terrorysta byl obserwowany jak sie porusza i
    wreszcie osaczony i dupniety.
    A z kim i o czym sobie gaworzyl rozkosznie somalijskim narzeczem, tego
    oczywiscie nie wiemy bo to
    jest tajemnica takiej poteznej twierdzy radarowej w Cheltenham, w
    krolewskim Gloucestershire.
    Twierdza nazywa sie GSHQ- General Surveillance HeadQuarters - i ja ja
    widzialem(z zewnatrz).
    Jak bedzie potrzebne to i was w Polsce tez latwo podszpieguja.

    fatso

    fatso