  • Data: 2003-11-29 16:30:12
    Temat: Re: .FALSE. nt.
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqagh1$9lv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zakładam, że pracownik LUKASA ... tam zawsze na 080x wszyscy mówią co
    innego

    Co niby zakładasz ???

    > Niestety praktyka bywa inna ... I taka też była tym razem.

    Nosz kurde, nie ucz ojca dzieci robić.

    > Nie dało się zrealizować z datą wczorajszą tychże przelewów , które
    chciałem
    > porobić ... Dziś je zrobiłem ...
    > Jak chciałeś przelać 3000 PLNJ mając na koncie 10 PLN ?

    Zdecyduj się ile masz na tym koncie w końcu. 10 PLN czy 3000 PLN. Jeśli 3000
    PLN, to zrobisz przelew na 3000 PLN, obojętnie, czy masz aktualizację, czy
    nie.

    LUKASa używam TYLKO jako interfejs do inteligo/VWBD. Nie aktualizuję salda,
    robię przelew na kwotę taką, którą wpłaciłem. ZAWSZE system się drze, że
    kwota przewyższa dostępne środki, ale ostrzega i PRZYJMUJE przelew.

    Amen.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara