  • Data: 2003-11-29 16:49:16
    Temat: Re: .FALSE. nt.
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bqahil$8ot$1@news.onet.pl...

    > Nosz kurde, nie ucz ojca dzieci robić.

    Póki co mowa o dostępie do konat Lukasa przez internet ...

    Nie staram się nikogo czegokolwiek uczyć, prowadzenie edukacyjnych zajęć to
    nie moja silna strona.
    POo prostu - co wiedże spotyka się z olbrzymim niedowierzeniem - stwierdzam,
    że E-LUKAS nie widząc środków nie może nimi dysponować ... co jest moim
    zdaniem bardzo logiczne ...

    > Zdecyduj się ile masz na tym koncie w końcu. 10 PLN czy 3000 PLN. Jeśli
    3000
    > PLN, to zrobisz przelew na 3000 PLN, obojętnie, czy masz aktualizację, czy
    > nie.

    No nie podejrzewałem , że zasobność mojego konta ma tu jakiekolwiek
    znaczenie ...

    Czy duża jest różnica pomiędzy sytuacją ... :
    a) E-Lukas widzi 10 zł , ja mam na koncie 1000 (bądź 3 000 w zależności od
    natchnienia w wymyślaniu przykładu)

    b) E-Lukas widzi 345,74 , ja mam na koncie 19 365,25

    > LUKASa używam TYLKO jako interfejs do inteligo/VWBD. Nie aktualizuję
    salda,
    > robię przelew na kwotę taką, którą wpłaciłem. ZAWSZE system się drze, że
    > kwota przewyższa dostępne środki, ale ostrzega i PRZYJMUJE przelew.

    W przypoadku , który omawiam, nie było takiej syt, dowiedziałem się, że nie
    mogę zrealizować przelewu na 4 000 z powodu brsaku środków ( a raczej z
    powodu niewidzenia ich przez E-Lukas) ...

    Wybacz, że było tak ... obiecuję więcej nie dyskutować na ten temat. Jeśli
    zdaży mi się podobna syt w przyszłości , powiem sobie : Stasio ... co ty
    pieprzysz ... nie ucz ojca dzieci robić .. mówili , że jest inaczej to
    naparzaj w klawisze ...i ślij przelewy.

    > Pozdrawiam,

    Rówież ;)
    SP