  • Data: 2003-11-29 17:00:55
    Temat: Re: .FALSE. nt.
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqain0$ikp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W przypoadku , który omawiam, nie było takiej syt, dowiedziałem się, że
    nie
    > mogę zrealizować przelewu na 4 000 z powodu brsaku środków ( a raczej z
    > powodu niewidzenia ich przez E-Lukas) ...

    W jaki sposób system e-banku Ci to zakomunikował? Bo ja obawiam się, że Ty
    komunikat o tym, że kwota operacji przekroczyła środki dostępne,
    potraktowałeś jako odmowę zrealizowania zlecenia.

    Bo w sumie komunikat ten jest duży, czerwony [nie wymyślać więcej ;-)] i
    można pomysleć, że faktycznie nic z tego, bo środków jest za mało. Ale mimo
    to można zaakceptować wybór i przelew pójdzie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara