  • Data: 2002-10-29 08:14:57
    Temat: Re: Euronet dla kliento Pekao CD
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hi hi hi - zeby pozniej przelewy wypisywac na skserowanej kartce A4, nigdy

    Możesz sobie kupić druki przelewów, jak Ci te nie odpowiadają :-P

    > nie wiedziec dokladnie ile mam kasy na koncie, moc ja wyplacic dopiero

    Ja akurat zawsze widze na wydruku aktualne saldo- nawet jak chwilę wcześniej wyplace
    jakąś kwotę.

    > nastepnego dnia (jesli akurat bankomat nie jest popsuty), lub po odstaniu
    > przeogromej koleki w oddziale???

    A to zależy gdzie- u mnie nie ma i rzadko kiedy są kolejki. Z drugiej strony po co
    tam wogóle
    chodzić- kasę można wziąść z bankomatu- a teraz to nawet trudniej będzie na jakiś nie
    natrafić :-P

    > Wiesz - brzmi calkiem, calkiem :D Chyba sie zastanowie.

    A po co- zostań sobie w Multibanku- im mniej klientów w Pekao, tym obsuga milsza i
    lepsza :-P
    Grzegorz