  • Data: 2002-10-29 18:21:55
    Temat: Re: Euronet dla kliento Pekao CD
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:apme66$d0l$1@news.tpi.pl...
    > http://pekao24.pl

    Jasne ale tylko dla V Oddziału w Warszawie. Ja pisałem o dostępie
    powszechnym a nie eksperymentalnym. Źródłem mojej wiedzy o końcu roku 2003
    była wypowiedź pani prezes banku nawet kiedyś cytowana na liście. A tak BTW
    to inne oddziały banku muszą się z V Oddziałem kontaktować poprzez ludzi
    (telefony, faxy +pisma). Nowy system nie przyjmuje w ogóle zleceń ze
    starych.
    Pozdr.
    Marcin