  • Data: 2002-10-29 10:00:28
    Temat: Re: Euronet dla kliento Pekao CD
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz sobie kupić druki przelewów, jak Ci te nie odpowiadają :-P

    Sorry - ale wole to zrobic w domu p[rzez internet niz w oddziale. Szybciej,
    wygodniej, taniej.

    > Ja akurat zawsze widze na wydruku aktualne saldo- nawet jak chwilę
    wcześniej wyplace jakąś kwotę.

    Masz szczescie byc w nowym oddziale? Ja tekiego ne mialem.

    > A to zależy gdzie- u mnie nie ma i rzadko kiedy są kolejki. Z drugiej
    strony po co tam wogóle
    > chodzić- kasę można wziąść z bankomatu- a teraz to nawet trudniej będzie
    na jakiś nie natrafić :-P

    Pisalem przeciez ze czasami sie nie da- bo sa notorycznie popsute. :)
    Dlatego tez caly czas trzymam konto w Fortisie ;)

    > A po co- zostań sobie w Multibanku- im mniej klientów w Pekao, tym obsuga
    milsza i lepsza :-P

    Akurat swoje banki zdywersyfikowalem ;) Multi, BZ WBK, Fortis - w takiej
    kolejnosci uzywania