    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: EuroSzlamowanie .....
    Date: Thu, 30 Jun 2011 20:55:36 +0200

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 09:38:54 +0200, Endriu napisał(a):

    > "[...] Nie chce zeby UE zniknela. Uwazam ze to nadzieja dla moich dzieci.
    > [...]".
    >
    > Zaraz cię Root szkopy wyszlamują tak jak teraz szlamują grecję (i inne
    > narody eurolandu)....
    >
    > GRECKA MIŁOŚĆ NA RYNKACH FINANSOWYCH
    > http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=965

    > "[...] Czesi też nie byli za bardzo wyrywni do uprawiania greckiej miłości z
    > francuskimi i niemieckimi bankami i koncernami. [...]".
    >
    > ....będziesz ty miał "nadzieję dla swoich dzieci"....

    Właśnie Endriu niech szlamują. Ja dzieci wyślę do Niemiec i po sprawie. Nie
    będę się pitolił z tym krajem i jego dziwactwami: nepotyzmem, korupcją,
    kolesiostwem i kacykostwem. To że jakiś pan wymmachuje mi przed nosem
    biało-czerwoną nie oznacza, że jest patriotą. Nie warto umierać Endriu za
    te pierdoły.
    "Dziel i rządź" Endriu - to zasada stara jak cała cywilizacja. Każda władza
    używa tej samej sztuczki od tysięcy lat: dzieli nas na Greków, Polaków i
    Niemców a potem wmawia nam różnice, kuiltura, język. Gówno prawda. Nie ma
    żadnych różnic. Ty, ja i Arab siedzący w namiocie chce dokładnie tego
    samego - aby jego dzieci miały szczęśliwe życie.
    Dla mnie UE to nie ekonomia i bankowość ani nawet Euro. Nie obchodzą mnie
    Goldmany i ich machinacje. Nie interesuje mnie jakiś Tusk czy inny premier.
    Jego też nie interesuje moje życie, problemy i moje dzieci.

    Historia Europy to historia wojen w tym dwóch najbardziej krwawych. Jeśli
    te pieprzone kraje się nie zjednoczą to taka wojna wybuchnie jeszcze raz.
    Tego chciałbym oszczędzić swoim dzieciom Endriu. To jest dla mnie sens EU.
    Nie jakieś tam Golmany. Mogę ubolewać że rządza nami bankierzy ale oni i
    tak będą rządzili w każdym przypadku. Ciężko będzie wrócić do realnych
    pieniędzy i realnej gospodarki bez deficytów, cykli koniunkuralnych itp.