    From: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Date: Wed, 9 Apr 2003 21:40:16 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@62.233.153.206

    Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b71rnh$8tr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jezeli Pan jest pracownikiem Euronetu , to gratuluje ( i zazdrosce ) Pana
    > szefom :)))

    Nie pracuję w Euronecie ani w żadnej innej instytucji czy firmie bankowej.
    Dla ścisłości - jestem projektantem urządzeń przemysłowych. I jako inżynier
    z doświadczeniem mogę stwierdzić że każde urządzenie od czasu do czasu może
    ulec awarii. Jak napisałem szczęściem w nieszczęściu jest to, że bankomat
    odnotował fakt awarii.

    Jako użytkownik grup dyskusyjnych chciałem (podobnie jak inni w tym wątku)
    wytłumaczyć w czym tkwi problem i ew. podsunąć rozwiązanie. Po to zostały
    stworzone grupy dyskusyjne. Jeżeli nie Ty skorzystasz na tych wyjaśnieniach
    (bo z Twojego sarkazmu wnioskuję że chyba nie chcesz przyjąć do wiadomości
    żadnego wytłumaczenia), to może skorzysta ktoś inny, kto przeczyta ten
    wątek.

    Pozdrawiam

    Marek