  • Data: 2003-04-09 19:47:06
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Polsce jeszcze bardzo dluuugo bedzie bardzo zle
    > dzieki takim jak Pan takze , niestety musze to stwierdzic
    >
    > Inaczej niz u blizszych i dalszych sasiadow.........

    tam się bankomaty nie psują ?
    proszek do prania sam rozróżnia białe od kolorowego ?
    Ci bliscy sąsiedzi to na wschód czy na zachód ?

    To co Ci sie przytrafiło nie jest czymś niesamowitym - jest to oczywiście
    nieprzyjemne ALE
    korzystajac z bankomatu trzeba być niestety na to przygotowanym - podobnie
    jak wsiadając do samochodu ryzykujesz że możesz miec stłuczkę, a przechodząc
    przez ulicę ryzykujesz potrącenie,

    tak już w życiu jest i nie zmienisz tego

    uwierz mi że wypadki, pomyłki, awarie zdarzają sie nawet u naszych bliskich
    sąsiadów - taki ten świat jest już wredny