    From: "Krzysztof MSN" <k...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Date: Wed, 9 Apr 2003 21:22:03 +0200

    Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b71ofe$po1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w
    wiadomości

    > Napisal , ze NIE ZOSTALO obciazone
    >
    > Pisze o tym , bo moim zdaniem zamonotowali
    > w tych g....... nowa wersje oprogramowanie
    > bez testow. Takich urzadzen jest moze z 1000
    > Tego samego moze sie spodziewac kazdy uzytkownik
    >
    > Wiec jezeli to "maszyna (głupia)" , to sie z tym nie zgadzam
    > W USA po czyms takim by sie nie pozbierali
    > Nie mam zamiaru interweniowac, mam dowody, i znam
    > na prawde niezlych prawnikow, ktorzy beda wiedzieli , co z tym zrobyc
    > Poczekam do jutra do godziny 9:00 :o)))

    Niestety nie jest to problem nowy.
    To nowe oprogramowanie to jest jednak plus, przynajmniej masz kwitek.
    Ja 1,5 roku temu musialem sie zadowolic obrazkiem pt. transakcja nie moze
    byc zrealizowana. Pomyslalem zatem ze to te 50 zl na koncu przeszkadza
    dokonac wyplaty i zaokraglilem w gore. Sytuacja sie powtorzyla. A w
    nastepnym bankomacie komunikat - przekroczony dzienny limit wyplat. Wtedy
    robi sie troszke cieplo na plecach jak nie masz kwita.
    Na szczescie po 8 dniach kwota 1550 wrocila na konto. No ale to byly przykre
    dni. Dodatkowo moj bank nie chcial przyjac reklamacji od razu tylko
    ewentualnie po tych 8 dniach na wypadek gdyby moje konto zostalo jednak
    zdebetowane o te dwie kwoty.

    Jedyna nadzieja to to ze lista miejsc w ktorych mozna placic plastikiem sie
    rozszerzy i z bankomatow bedzie sie korzystalo jeszcze rzadziej.
    Pozdr

    P. S. Poniewaz sprawa sie zakonczy w ciagu tygodnia to droga sadowa odpada,
    chyba ze odszkodowanie za utrate zdrowia lub straty moralne w tym zakresie
    pewnie mozna byloby powalczyc.