  • Data: 2013-02-04 16:10:28
    Temat: Re: EUROBANK - zawiecha
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Feb 2013 16:04:57 +0100, Olin napisał(a):

    > Oby skończyli, zanim odetną mi prąd.

    No proszę; wysłałem post na grupę, odświeżyłem - po raz kolejny - historię
    rachunku i oto przelew poszedł, a nawet rozliczyły się dwie transakcje
    kartą.
    Jak tu nie wierzyć w skuteczność publicznego piętnowania instytucji
    finansowych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

    http://picasaweb.google.com/gtracz64