  • Data: 2013-02-12 18:59:13
    Temat: Re: EUROBANK - zawiecha
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 09 Feb 2013 14:52:13 +0100, witrak() napisał(a):

    > Jesteś uprzedzony ;-)

    Chyba jednak nie :) Po zamknięciu wszystkich kont i otrzymaniu tego na
    papierze, dostałem telefon, że pojawiły się jakieś odsetki w zabójczej
    kwocie kilku gorszy i muszę przyjść je odebrać. Na moją prośbę, żeby je
    przelano gdziekolwiek w banku (czytaj wsadzono jest sobie w dupę) Pani
    powiedziała, że to niemożliwe i muszę przyjść. No to ripostuję, że ja mam
    na papierze, że zamknąłem konto jednak Pani powiedział, coś w stylu, że
    tak mi się tylko wydaje ;)

    --
    xbartx