  • Data: 2013-02-04 22:33:25
    Temat: Re: EUROBANK - zawiecha
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Feb 2013 16:10:28 +0100, Olin napisał(a):

    > No proszę; wysłałem post na grupę, odświeżyłem - po raz kolejny -
    > historię rachunku i oto przelew poszedł, a nawet rozliczyły się dwie
    > transakcje kartą.
    > Jak tu nie wierzyć w skuteczność publicznego piętnowania instytucji
    > finansowych.

    Bez przesady aż takiej mocy to ta grupa nie posiada. Z tego co pamiętam,
    to tam zawsze tak było - ten typ tak ma ;) Ich www jest w stanie quasi
    online i często trzeba było nawet kilka razy wysiąść i wsiąść aby
    zobaczyć w końcu poprawny stan konta. Przelewy między swoimi rachunkami
    też do najszybszych nie należały itd itp.

    --
    xbartx