  • Data: 2013-02-12 19:46:24
    Temat: Re: EUROBANK - zawiecha
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-12 18:59, xbartx pisze:
    > Chyba jednak nie :) Po zamknięciu wszystkich kont i otrzymaniu tego na
    > papierze, dostałem telefon, że pojawiły się jakieś odsetki w zabójczej
    > kwocie kilku gorszy i muszę przyjść je odebrać.

    To zupełnie inaczej niż w Aliorze. Tam miałem 10 eurocentów na koncie
    właśnie z jakiś odestek i jak chciałem zamknąć to powiedzieli że
    NIEDASIĘ bo kasy nie da się ani przelać, ani wypłacić (min. to 1
    jednostka więc musiałoby być ~25 centów aby uzbierać 1zł).

    Pracownicy oddziału zaczęli gremialnie wymyślać różne rozwiązania z
    przepadkiem na rzecz banku włącznie - choć nie bardzo wiedzieli czy tak
    można ;) Ale jak widziałem to ich przerażenie to odpuściłem i odsetki
    przelałem kiedy indziej z większą kwotą.