eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve? › Re: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.public-gprs250
    623.centertel.pl!not-for-mail
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
    Date: Wed, 17 May 2023 13:04:59 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u42cat$upa$1$cef@news.chmurka.net>
    References: <d...@g...com>
    <d...@g...com>
    <f...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6...@g...com>
    <u3tj89$sna$3$cef@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <u40e6b$ook$1$cef@news.chmurka.net> <m...@i...localdomain>
    <u41l4i$hru$1$cef@news.chmurka.net>
    <5...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs250623.centertel.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 17 May 2023 11:03:57 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="cef";
    posting-host="public-gprs250623.centertel.pl:31.60.126.64";
    logging-data="31530";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.11.0
    Cancel-Lock: sha1:TEjeFgZS5FOoQBEC9lBTdQPxIMU=
    sha256:YU2Sl5tgEC2zrjOYuYo//VQx+jECEfek44NoGc8e6No=
    sha1:MZuejmnQV0nqiqdVQDnnodgob3Q=
    sha256:pWZ4cv6kI825lUVALwbTwsx056P7wSPFCPabUYeu9po=
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:667774
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2023-05-17 o 10:42, Dawid Rutkowski pisze:
    > środa, 17 maja 2023 o 06:29:07 UTC+2 cef napisał(a):
    >
    >> Prawdę mówiąc dwa razy w życiu korzystałem z takiej
    >> procedury i nie wiem czym to się szczególnym charakteryzuje - nawet nie
    >> do końca
    >> mogło być chargebackiem, bo raz było terminie a raz o nic nawet nie pytali,
    >> więc pewnie w systemie coś się zawiesiło z obciążeniami.
    >
    > Rozwiniesz troszkę opis tych doświadczeń?
    > Ja miałem raz, niedawno - jakieś sondujące (choć być może subskrypcja) internetowe
    10$ w amazonie na debetówce IKA - akurat łatwe do zrobienia, bo amazon (chyba) wciąż
    nie wymaga CVC, a debilny alior numeruje karty po kolei, przez co łatwo zgadnąć datę
    ważności - i jeszcze ich nie wznawia, tylko po 4 latach daje nowe - z nowym numerem,
    też po kolei, i zapewne z datą ważności jak po sznurku.
    > Ciekawe czy coś zmienią po mojej reklamacji - wątpię bardzo (odpusali, że nie mogą
    powiedzieć), ale sprawdzę po wakacjach.

    Obie transakcje KK milkowa -
    1. W 2019 kupowałem bilety na koncert w Budapeszcie i jak po ogłoszeniu
    pandemii
    koncert odwołano, to organizator miał zwracać za bilety, ale bardzo się
    ociągał,
    wymieniliśmy trochę korespondencji do momentu kiedy padało już tylko
    pytanie: kiedy i zostawało bez odpowiedzi. Po dwóch czy trzech
    miesiącach w końcu nie czekałem już dłużej, tylko próbowałem skorzystać
    z chargebacku.
    Nie bardzo mógł być to chargeback klasyczny, bo termin na to jest jakiś
    okreslony a tu minęło już znacznie wiecej czasu, ale w końcu bank
    powiedział, żeby reklamować, to w jakimś trybie to załatwi i załatwił.
    Bank zażadał kopii korespondencji w tej sprawie ode mnie z tym
    węgierskim organizatorem i po jakichś 2 tygodniach kasa wróciła..
    PS Skądinąd wiem, że ci, którzy płacili przelewem czekali znacznie
    dłużej - to tak apropos
    zalet płacenia KK.
    2. Kupowałem pralkę przez net w markecie, ale w momencie klikania
    były inne warunki niż te, które przyszły w potwierdzeniu odnośnie
    transportu.
    Okazało się, że to jest na palecie i mogą postawić na chodniku a dalej
    mam sobie radzić
    a przy zakupie było, że wniesienie za dodatkową opłatą i ja taką wersję
    kupiłem,
    więc anulowałem transakcję na infolinii w systemie marketu, żeby już
    nawet nie przywozili a kupiłem sobie gdzie indziej z wniesieniem. I ta
    stara transakcja wisiała w blokadach - to jasne -
    ale potem wskoczyła też na wyciąg i telefonicznie market twierdził, że u
    nich
    jest w systemie, że ja tę pralkę odebrałem. Ponieważ dzwonienie na te
    infolinie
    i gadanie z jakimis Maksami czy innymi botami mnie wkurzało, to od razu
    normalnie zareklamowałem w banku - nie żadali żadnych dokumentów i po
    kilkunastu dniach było uznanie na rachunek karty, więc pewnie sami sobie
    wyjaśnili
    te błędne obciązenia albo znaleźli te pralkę na magazynie ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1