  • Data: 2023-06-12 12:15:12
    Temat: Re: Co daje wypowiedzenie KK w citku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 12 czerwca 2023 o 10:45:16 UTC+2 Liwiusz napisał(a):
    > Mam kartę Citi od 2010r. Pierwszy rok bezpłatna, przez kolejne 2-3 lata,
    > zgodnie z sugestią na grupie, dzwoniłem i pytałem się, czy pod rygorem
    > rezygnacji z karty, nie daliby darmowego kolejnego roku, i dawali. W
    > końcu jakaś pani się zlitowała, i powiedziała, ze daje mi bezpłatnie "na
    > zawsze" i rzeczywiście to na zawsze jak na razie trwa do tej pory.

    Hmm, ale co chciałeś przekazać?
    Nie używasz tej karty citka?
    W sumie można trzymać w zapasie, ale można też sobie korzystać z promocji,
    a potem z moneybacków przy wypowiadaniu.

    Teraz w promo jest mc world, ze zwrotem prowizji za przewalutowanie dla zagranicznych
    transakcji "turystycznych" (ale niestety bez koryta).
    I prawie każdy może dostać - warunek to brak KK mc world, inną można mieć.