  • 1. Data: 2023-05-24 21:06:23
    Temat: Co daje wypowiedzenie KK w citku
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    Wypowiedziałem umowę KK w Citku. Tak jak się spodziewałem - telefon.
    Zaproponowali rok darmowej karty i 3 miesiące moneybacku po 100 zł/mc
    (przy wydatkach >=1000 PLN).
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2023-05-25 11:00:19
    Temat: Re: Co daje wypowiedzenie KK w citku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 24 maja 2023 o 21:08:01 UTC+2 Grzexs napisał(a):
    > Wypowiedziałem umowę KK w Citku. Tak jak się spodziewałem - telefon.
    > Zaproponowali rok darmowej karty i 3 miesiące moneybacku po 100 zł/mc
    > (przy wydatkach >=1000 PLN).

    Jak najbardziej wciaż działa.
    Więc najpierw można dostać telefon a potem stówkę na etui ;>
    Tzn. najpierw proponują rok darmowy (też dla dodatkowych, ważne przy simpliciti), a
    dopiero potem jeszcze stówę.
    Ale trzeba być zdecydowanym, kiedyś chciałem stówę, ale było mi żal darmowej platyny
    - pani to wyczuła i "odwiodła mnie od zamiaru" bez pomocy zielonego Jagiełły...
    Żona na szczęście nie ma takich sentymentów i jest bezwzględna w tych sprawach ;>

  • 3. Data: 2023-05-25 14:49:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 May 2023 21:06:23 +0200, Grzexs wrote:
    > Wypowiedziałem umowę KK w Citku. Tak jak się spodziewałem - telefon.
    > Zaproponowali rok darmowej karty i 3 miesiące moneybacku po 100 zł/mc
    > (przy wydatkach >=1000 PLN).

    Ich KK i tak jest darmowa, chyba, ze masz jakąś lepszą,
    ale 300zl ... prowizja od platnosci kartą ciągle ponizej 1%,
    nie zwrócisz im sie ... chyba, ze w kredyt wpadniesz :-)

    J.

  • 4. Data: 2023-05-25 15:11:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    > Wypowiedziałem umowę KK w Citku. Tak jak się spodziewałem - telefon.
    > Zaproponowali rok darmowej karty i 3 miesiące moneybacku po 100 zł/mc

    A, nie zauważyłem - chyba citka przeceniasz, to nie jest 3*100zł, tylko max. 100zł
    dostaniesz po 3 miesiącach, jeśli w ciągu tych 3 miesięcy wydasz łącznie min. 1000zł.
    Czyli 10% moneybacku z 3-miesięcznych wydatków, ale max. 100zł.

  • 5. Data: 2023-06-12 10:45:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-05-24 o 21:06, Grzexs pisze:
    > Wypowiedziałem umowę KK w Citku. Tak jak się spodziewałem - telefon.
    > Zaproponowali rok darmowej karty i 3 miesiące moneybacku po 100 zł/mc
    > (przy wydatkach >=1000 PLN).

    Mam kartę Citi od 2010r. Pierwszy rok bezpłatna, przez kolejne 2-3 lata,
    zgodnie z sugestią na grupie, dzwoniłem i pytałem się, czy pod rygorem
    rezygnacji z karty, nie daliby darmowego kolejnego roku, i dawali. W
    końcu jakaś pani się zlitowała, i powiedziała, ze daje mi bezpłatnie "na
    zawsze" i rzeczywiście to na zawsze jak na razie trwa do tej pory.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2023-06-12 11:33:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Jun 2023 10:45:13 +0200, Liwiusz wrote:

    > Mam kartę Citi od 2010r. Pierwszy rok bezpłatna, przez kolejne 2-3 lata,

    a jaką?

> [...]
    > końcu jakaś pani się zlitowała, i powiedziała, ze daje mi bezpłatnie "na
    > zawsze" i rzeczywiście to na zawsze jak na razie trwa do tej pory.

    Roku nie pamietam, ale w pewnym momencie pojawiła sie bezpłatność w
    standardzie. Simplicity?

    J.

  • 7. Data: 2023-06-12 12:15:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 12 czerwca 2023 o 10:45:16 UTC+2 Liwiusz napisał(a):
> [...]
    > końcu jakaś pani się zlitowała, i powiedziała, ze daje mi bezpłatnie "na
    > zawsze" i rzeczywiście to na zawsze jak na razie trwa do tej pory.

    Hmm, ale co chciałeś przekazać?
    Nie używasz tej karty citka?
    W sumie można trzymać w zapasie, ale można też sobie korzystać z promocji,
    a potem z moneybacków przy wypowiadaniu.

    Teraz w promo jest mc world, ze zwrotem prowizji za przewalutowanie dla zagranicznych
    transakcji "turystycznych" (ale niestety bez koryta).
    I prawie każdy może dostać - warunek to brak KK mc world, inną można mieć.

  • 8. Data: 2023-06-12 20:02:17
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 12.06.2023 o 10:45, Liwiusz pisze:

> [...]
    > końcu jakaś pani się zlitowała, i powiedziała, ze daje mi bezpłatnie "na
    > zawsze" i rzeczywiście to na zawsze jak na razie trwa do tej pory.

    Ja też taką miałem, ale w końcu zamknęli i dali inną.

    MJ

  • 9. Data: 2023-06-13 10:19:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-06-12 o 11:33, J.F pisze: