  • Data: 2020-09-16 17:06:14
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akurat zajrzałem (pierwszy raz dziś) na p.b.b gdy napisałeś :)

    > A to są garaże czy miejsca postojowe w podziemnym garażu wielostanowiskowym?

    Miejsca postojowe w podziemnym garażu wielostanowiskowym. Miałem jedno,
    ale kilka lat temu musiałem sprzedać.

    > Ogólnie to strasznie mało - ale może kiedyś (oddanie przed 2007) wolno tak było
    budować.

    Pierwsza hala (chyba 70 miejsc) powstawała ponad 25 lat temu (nie pod
    blokiem, a pod placem zabaw).
    Towarzyszyło temu powstanie około 20 klatek schodowych po 15 mieszkań -
    czyli jakieś 300 mieszkań.

    Drugi etap (ponad 20 lat temu) już miał chyba nieco więcej
    miejsc/mieszkanie, ale nie nadrobi się braków.

    > Pytam też, bo pisałeś o tym, że jest to lokal wydzielony

    Wtedy pisałem o innym mieszkaniu (budowane 9 lat temu).

    - u mnie też tak jest i toczę bój z zarządem o to, że oni nie mają
    prawa ustalać i żądać opłat za zajmowanie się tym garażem...

    A o tym to nie mam bladego pojęcia.
    P.G.